9 Mart 2014 Pazar

UYKUUU...

8.5 Aylık olduk ama uykumuzun hala bir kıymeti yok. Uykuyu düşününce uyku zamanımız gelince DELİ olmamak elde değil. Uyut-koy-uyan... Sıralama bu şekildi. Öyle oluyor ki uyutmaya çabaladığım kadar uyumuyorsun ANNECİM. Ağrılarıma biri geçmeden bir diğeri ekleniyor resmen. Emerek yada kucakta tıpışlayarak uyuyoruz. Sana ne demeli ki biz alıştırdık bu şekle ve sen alıştın. Başka şeklide kabul etmiyorsun. Gerçi bu ara ağrılar ve ruh halimle yeni yöntemler aramaya gücüm yok. Rabbimden tek isteğim SABIR ve GÜÇ... Ne olursa olsun SENİ ÇOK SEVİYORUM BEBEĞİM. Kızsam da sinirlensem de hepsi benim zayıflığım. Benim bebeğim daha çok küçük. Bunları oku ve ileride kendi farkındalık iradene kavuşunca beni üzme. ( Şimdi kendime teselli veriyorum. )

BEBEĞİMİN UYKU HALLERİ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder